Sprawdzone ćwiczenia na przedwczesny wytrysk

Przedwczesny wytrysk, który ja wole nazywać wczesnym wytryskiem, jest najbardziej powszechnym problemem u mężczyzn poniżej 40 lat. Jako, że ważna czynnością jest zrozumienie fizycznych i emocjonalnych przyczyn, powinniśmy spróbować pewnych technik, które nauczą nas spowalniać lub zatrzymywać wytrysk.

Metoda stop i start: Początko jest to ćwiczenie solo. Twój partner powinien się masturbować i kiedy jest blisko orgazmu, przestać. Po zrelaksowaniu się powinien kontynuować, zbliżając się blisko orgazmu aż nie będzie mógł wytrzymać.(Robiąc to kilka razy samemu bez żadnych rozproszeń, pomoże mu nauczyć się gdzie jest jego granica). Kiedy poczuje, że opanował technikę, powinniścię we dwoje rozpocząć stosunek z pauzami.

Metoda ściskania Ta metoa wymaga aby jeden z was ściskał trzon penisa w tym samym czasie co technika stop i start była stosowana, czyli kiedy jest już blisk orgazmu. Zamiarem jest zredukowanie erekcji twojego partnera poprzez ściskanie. Na początku, twój partner powinien ropozcząć robić ją samemu, a kiedy ją opanuje zaprosić Ciebie.

Ćwiczenia Kegla: Ćwiczenia te nie są tylko dla kobiet. Nie ma lepszej metody do wzmocnienia regionu miednicy niż wytworzyć silny mięsień łonowo-guziczny(mięsień PC), który pomaga kontrolować wytrysk. Najprostszym sposobem na znalezienie tego mięśnia jest sprawdzenie, czy może zatrzymać przepływ moczu w łazience. Miesięń PC, to ten którego do tego używa. Jak już go znajdzie, musi upewnić się, że go używa, zamiast używania brzucha, pośladków lub ud.(One muszą pozostać luźne, kiedy ćwiczysz mięśnie Kegla). Żeby to zrobić, szybko zaciśnie i uwolni mięśnie PC wielokrotnie przez 10 sekund. Powinien zrobić tego 3 serie z 10-sekundowymi przerwami pomiędzy seriami. Jeśli wykorzysta swoje mięsnie PC kiedy jest już blisk orgazmu, powinien być w stanie to spowolnić.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ